REKLAMOWANIE
Zwiększ widoczność i sprzedaż dzięki reklamom
Czy wiesz, że reklamy sponsorowane mogą pomóc zwiększyć widoczność i sprzedaż, a także dotrzeć do większej grupy kupujących?
Stawiasz w witrynie Amazon pierwsze kroki?
Zarejestruj się165,91 zł (bez VAT) miesięcznie + opłaty za sprzedaż
Osiągaj swoje cele biznesowe
Daj się zauważyć
Reklamowanie umożliwia zwiększenie widoczności Twojej marki i produktów. Reklamy są wyświetlane w bardzo widocznych miejscach docelowych, w wynikach wyszukiwania zakupów lub na stronach szczegółów produktów.
Zwiększ sprzedaż
Wiele osób, korzystających z witryny Amazon, jest nastawionych na zakupy. Reklamowanie może pomóc Ci dotrzeć do klientów, którzy szukają produktów takich jak Twoje.
Miej wydatki pod kontrolą
Płać tylko za kliknięcia Twoich reklam. Raporty kampanii umożliwiają śledzenie wydatków na reklamę i jej skuteczności, dzięki czemu wiesz, co działa, a co jeszcze warto ulepszyć w swoich kampaniach.
Usługa Amazon Advertising jest istotną częścią naszej strategii rozwoju.Mike Reevedyrektor kreatywny, Indigo Jamm
Rozwiązania reklamowe obejmujące reklamy sponsorowane
Zacznij korzystać z reklam sponsorowanych, aby łatwiej osiągać swoje cele
Sponsored Products
Sponsored Products to reklamy dotyczące poszczególnych ofert produktów w witrynie Amazon. Są wyświetlane na stronach z wynikami wyszukiwania zakupów i na stronach szczegółów produktów.
Reklamy Sponsored Products mogą pomóc Ci dotrzeć do kupujących o sprecyzowanych zamiarach zakupowych, którzy aktywnie poszukują podobnych produktów.
Sponsored Brands
Reklamy Sponsored Brands służą zaprezentowaniu Twojej marki i portfolio produktów. Przedstawiają logo marki, niestandardowy nagłówek i kilka Twoich produktów. Te reklamy wyświetlane są na stronach wyników wyszukiwania zakupów, co pomaga zwiększyć sprzedaż i widoczność produktów.
Dzięki reklamom Sponsored Brands kupujący, którzy wyrazili zainteresowanie podobnymi produktami, w krótkim czasie mogą zacząć rozważać zakup produktów Twojej marki.
Stores
Stores to przeznaczone dla indywidualnych marek, niestandardowe miejsca docelowe zakupów z wieloma stronami w witrynie Amazon, które umożliwiają pokazanie historii Twojej marki i jej oferty produktów. Nie wymagają żadnego wcześniejszego doświadczenia z tworzeniem witryn internetowych i są bezpłatne.
W ramach usługi Stores możesz wybrać spośród bogatego zestawu prostych w użyciu szablonów do tworzenia treści i kafelków, łatwo zmieniać ich układ dzięki funkcji przeciągania i upuszczania i tworzyć profesjonalnie wyglądające witryny internetowe bez żadnego doświadczenia w kodowaniu lub projektowaniu stron.
Chcesz zacząć? Oto jak to działa
Krok 2
Zaloguj się w portalu Seller Central. Jeśli dopiero stawiasz pierwsze kroki w sprzedaży na Amazon, zarejestruj się teraz
Kliknij kartę „Advertising”, a następnie postępuj zgodnie z poleceniami, aby rozpocząć. Wybierz typ kampanii i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby utworzyć kampanię. Jeśli jesteś właścicielem marki i chcesz skonfigurować sklep Store, kliknij kartę „Stores” i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby utworzyć swoją pierwszą stronę.
Krok 2
Utwórz kampanię
Utworzenie kampanii zajmuje zaledwie pięć minut. Aby utworzyć kampanię Sponsored Products, wybierz produkty, które chcesz reklamować, wybierz automatyczne lub ręczne kierowanie i zdecyduj, ile chcesz zapłacić za kliknięcie. W przypadku reklam Sponsored Brands wybierz co najmniej trzy produkty, które chcesz reklamować, dodaj swoje logo i niestandardowy nagłówek, wybierz słowa kluczowe do kierowania i zdecyduj, ile chcesz wydać. W przypadku usługi Stores możesz użyć gotowych szablonów, kafelków typu „przeciągnij i upuść” i dynamicznych widżetów, aby bezpłatnie utworzyć spersonalizowany sklep Store.
Krok 3
Docieraj do większej liczby kupujących dzięki reklamom sponsorowanym
Kampania Sponsored Products uruchamiana jest natychmiast, natomiast reklamy Sponsored Brands i usługa Stores muszą przejść przegląd moderacyjny. Reklamy są wyświetlane klientom w bardzo widocznych miejscach wśród wyników wyszukiwania zakupów i na stronach szczegółów produktów na podstawie trafności i ofert.
Po kliknięciu reklamy Sponsored Products kupujący zostają przeniesieni na stronę szczegółów produktu. Reklama Sponsored Brands przeniesie kupujących do Twojego sklepu Store lub do niestandardowej strony docelowej, na której wyświetlane są Twoje produkty.
Po kliknięciu reklamy Sponsored Products kupujący zostają przeniesieni na stronę szczegółów produktu. Reklama Sponsored Brands przeniesie kupujących do Twojego sklepu Store lub do niestandardowej strony docelowej, na której wyświetlane są Twoje produkty.
Krok 4
Miej wydatki pod kontrolą
Większość reklam sponsorowanych ma określony koszt kliknięcia, co oznacza, że rozliczenie z firmą Amazon odbywa się na podstawie liczby kliknięć Twoich reklam. To Ty decydujesz, ile chcesz wydać na kliknięcie, i ustawiasz budżet na maksymalną kwotę, którą chcesz wydać dziennie na reklamy.
Krok 5
Zmierz sukces
Możesz śledzić liczbę wyświetleń i kliknięć, współczynnik klikalności, liczbę nowych klientów nieznających marki, ruch w sklepie Store, wydatki na reklamy i wiele więcej. Te statystyki pomogą Ci monitorować skuteczność i optymalizować kampanie.
Wymagania, które należy spełnić przed rozpoczęciem reklamowania
Konto
Aby korzystać z reklam Sponsored Brands i usługi Stores, musisz mieć aktywne konto sprzedawcy profesjonalnego i zarejestrować się w programie Amazon Brand Registry.
Polecana oferta
Produkty reklamowane za pomocą reklam Sponsored Products muszą kwalifikować się do uzyskania statusu polecanej oferty.1 Reklamy Sponsored Brands będą wyświetlane kupującym niezależnie od tego, kto przedstawia polecaną ofertę.
Produkty
W tej chwili nie obsługujemy produktów dla dorosłych, produktów odnowionych i produktów z kategorii zamkniętych. Pełna lista dozwolonych i zabronionych kategorii znajduje się w zasadach akceptowania materiałów reklamowych kampanii Sponsored Products i Sponsored Brands.
1Jeśli tworzysz reklamę oferty produktu, która nie kwalifikuje się do umieszczenia jako polecana oferta, reklama nie będzie wyświetlana kupującym w witrynie Amazon. Niekwalifikujące się reklamy są oznaczone w menedżerze kampanii w karcie „Advertising” w portalu Seller Central.
Reklamuj się globalnie
Prowadzisz sprzedaż w wielu krajach? Nie ograniczaj się do reklamowania tylko na rynku krajowym. Rozwiń międzynarodową działalność i prezentuj swoją markę klientom na całym świecie dzięki reklamom we wszystkich kwalifikujących się krajach.
1.
Znajdź kraj, w którym możesz się reklamować, poniżej.
2.
Kliknij flagę tego kraju, aby zalogować się w portalu Seller Central.*
3.
Kliknij kartę „Advertising”, odwiedź menedżera kampanii i wybierz opcję „Utwórz kampanię”.
*Wymagana jest rejestracja.
Przydatne zasoby
Podręcznik sukcesu reklamodawcy
Uzyskaj instrukcje krok po kroku i dowiedz się, jak rozpocząć korzystanie z reklam sponsorowanych.
Webinary
Weź udział w naszych webinarach na żywo na temat reklamowania, aby pomóc zoptymalizować swoje kampanie i poznać sprawdzone metody i strategie reklamowe. Specjaliści ds. marketingu rozwieją Twoje wątpliwości podczas sesji pytań i odpowiedzi na żywo.
Filmy
Zacznij reklamować produkty dzięki tym krótkim filmom instruktażowym od Seller University.
Historie sukcesu
Dowiedz się, jak inni sprzedawcy korzystali z usługi Amazon Advertising.
Często zadawane pytania
Uzyskaj odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące usługi Amazon Advertising.
Co to są reklamy Sponsored Products?
Sponsored Products to reklamy ukierunkowane na słowa kluczowe lub produkty, które promują indywidualne oferty i wyświetlają się w wynikach wyszukiwania zakupów i na stronach szczegółów produktów w witrynie Amazon. Aby łatwo uruchomić pierwszą kampanię w ciągu kilku minut, możesz skorzystać z kierowania automatycznego. To Ty kontrolujesz, ile wydajesz, określając budżet i wybierając wysokość oferty za kliknięcie.
Dlaczego warto korzystać z reklam Sponsored Products?
Reklamy Sponsored Products mogą pomóc Ci zwiększyć widoczność i sprzedaż produktów poprzez wyświetlanie reklam, gdy kupujący szukają produktów podobnych do Twoich. Nie ma miesięcznych opłat; płacisz tylko wtedy, gdy kupujący klikną Twoją reklamę i zostaną przekierowani na stronę szczegółów produktu, na której znajduje się Twoja oferta. Rozważ użycie reklam Sponsored Products, gdy zależy Ci na zwiększeniu widoczności produktów oraz gdy reklamujesz nowe oferty, unikalne zestawy produktów, oferty z niskim wskaźnikiem zerknięć, produkty z wyprzedaży i promocje sezonowe.
Co to są reklamy Sponsored Brands?
Sponsored Brands to reklamy ukierunkowane na słowa kluczowe, które wyświetlane są w widocznych lokalizacjach w wynikach wyszukiwania zakupów i przedstawiają niestandardowy nagłówek, logo marki oraz kolekcję produktów w ramach materiału reklamowego. Gdy kupujący kliknie reklamę, zostanie przekierowany na stronę oferty produktu, niestandardową stronę docelową lub do sklepu Store. Reklamy Sponsored Brands są dostępne dla sprzedawców zarejestrowanych w programie Amazon Brand Registry.
Dlaczego warto korzystać z reklam Sponsored Brands?
Reklamy Sponsored Brands pomagają zwiększyć widoczność i sprzedaż Twojej marki i portfolio produktów dzięki wyświetlaniu w lokalizacjach o wysokiej widoczności w wynikach wyszukiwania zakupów.
Kto może korzystać z reklam Sponsored Brands i usługi Stores?
Reklamy Sponsored Brands i usługa Stores są dostępne dla profesjonalnych sprzedawców zarejestrowanych w programie Amazon Brand Registry, dostawców oraz agencji obsługujących klientów, którzy sprzedają produkty w witrynie Amazon w Singapurze.
Aby zarejestrować swoją markę, musisz mieć zarejestrowany i aktywny znak towarowy przesłany i zatwierdzony przez firmę Amazon. Dowiedz się więcej na temat rejestrowania marki w programie Amazon Brand Registry.
Aby zarejestrować swoją markę, musisz mieć zarejestrowany i aktywny znak towarowy przesłany i zatwierdzony przez firmę Amazon. Dowiedz się więcej na temat rejestrowania marki w programie Amazon Brand Registry.
Co to jest usługa Stores?
Bezpłatne, dostosowane środowisko z wieloma stronami, które pokazuje Twoją markę i katalog produktów.
Jak mogę zmierzyć skuteczność mojej usługi Store?
Panel statystyk usługi Stores zawiera wskaźniki takie jak dzienna liczba odwiedzających, liczba wyświetleń strony i sprzedaż generowana przez sklep Store. Jeśli promujesz sklep Store w zewnętrznych działaniach marketingowych, możesz również dodać tag do adresu URL, aby analizować źródła ruchu do sklepu Store.
Gdzie będą wyświetlane moje reklamy?
Reklamy Sponsored Products mogą być wyświetlane powyżej, obok lub wewnątrz wyników wyszukiwania zakupów oraz na stronach szczegółów produktu. Reklamy mogą być wyświetlane zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych.
Reklamy Sponsored Brands mogą być wyświetlane powyżej, obok lub wewnątrz wyników wyszukiwania zakupów. Reklamy mogą być wyświetlane zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych.
Sklepy Stores są wyświetlane w witrynie Amazon na urządzeniach mobilnych, w aplikacji i na komputerze.
Reklamy Sponsored Brands mogą być wyświetlane powyżej, obok lub wewnątrz wyników wyszukiwania zakupów. Reklamy mogą być wyświetlane zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych.
Sklepy Stores są wyświetlane w witrynie Amazon na urządzeniach mobilnych, w aplikacji i na komputerze.
Jakie produkty nie kwalifikują się do reklam sponsorowanych?
W tej chwili nie obsługujemy produktów dla dorosłych, produktów odnowionych i produktów z kategorii zamkniętych. Pełna lista dozwolonych i zabronionych kategorii znajduje się w zasadach akceptowania materiałów reklamowych kampanii Sponsored Products i Sponsored Brands.
Jakie są wymagania dotyczące reklamowania?
Aktywne konto sprzedawcy profesjonalnego.
- W przypadku reklam Sponsored Brands i usługi Stores rejestracja w programie Amazon Brand Registry.
- W przypadku reklam Sponsored Products kwalifikowanie się do polecanej oferty.
Jeśli tworzysz reklamę Sponsored Products dotyczącą oferty produktu, która nie kwalifikuje się do umieszczenia jako polecana oferta, reklama nie będzie wyświetlana kupującym w witrynie Amazon. Niekwalifikujące się reklamy są oznaczone w menedżerze kampanii na karcie „Advertising” w portalu Seller Central. Reklamy Sponsored Brands będą wyświetlane kupującym bez względu na to, kto prezentuje polecaną ofertę.
Ile to kosztuje?
Reklamy Sponsored Products i Sponsored Brands to reklamy z określonym kosztem kliknięcia, co oznacza, że płacisz tylko, gdy ktoś kliknie reklamę. To Ty określasz budżet i decydujesz, ile chcesz wydać na kliknięcie.
Utworzenie sklepu Store jest bezpłatne.
Utworzenie sklepu Store jest bezpłatne.
Co to jest polecana oferta?
Polecana oferta to strona szczegółów produktu, na której klienci rozpoczynają proces zakupu przez dodanie produktu do koszyka. Kluczową cechą witryny Amazon jest to, że wielu sprzedawców może oferować ten sam produkt, więc może się zdarzyć, że będziesz konkurować z innymi sprzedawcami o status polecanej oferty. Sprzedawcy muszą spełnić wymagania związane ze skutecznością, aby kwalifikować się do uzyskania statusu polecanej oferty.
Co to są słowa kluczowe i jak działają?
Słowa kluczowe to pojedyncze słowa lub frazy dodawane do kampanii Sponsored Products i Sponsored Brands. Słowa kluczowe są dopasowywane do zapytań zakupowych, których używają klienci, aby wyszukiwać produkty w witrynie Amazon, i określają, gdzie mogą zostać wyświetlone Twoje reklamy. Pamiętaj, że słowa kluczowe są używane tylko w reklamach Sponsored Products i Sponsored Brands.
Co to jest reklamowanie CPC?
Reklamowanie CPC (cost-per-click, koszt kliknięcia ) to rodzaj płatnego reklamowania, w którym reklamy wyświetlane są bezpłatnie — reklamodawca obciążany jest opłatą dopiero wtedy, gdy klient kliknie reklamę. Reklamy sponsorowane, takie jak reklamy Sponsored Products i Sponsored Brands, działają według modelu CPC.
© 2024 Amazon.com, Inc. lub podmioty stowarzyszone
W tej witrynie wykorzystujemy pliki cookie i podobne technologie (zwane dalej łącznie „plikami cookie”) w celu świadczenia i ulepszania usług oraz wyświetlania reklam. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów wykorzystywania plików cookie przez firmę Amazon dostępne są w Informacji firmy Amazon o plikach cookie.